mandag 21. desember 2009

SF

3rd n army









Jack and Simon









Lengendarisk spot









Simon, Jack, Courtland









F1 Spitfire









meg, jack, simon, random









Random skomann









DLX









DLX









Got sneeiiiple?









Hærleg ditch









Fotogalleri












Diana og Anna frå hostellet










Lenge sia sist... omtrent 2mnd sia forrige oppdatering, tida går sinnsykt fort. I løpet av dei to siste mnd har eg for sovidt berre skata, drukket pils, sovet og spist fast food. I forrige mnd stakk eg til San Francisco. Dei to første dagane budde eg på hostel (green tortoise), som ligger i broadway. Ganske nært the financial district. På hostellet møtte eg ein dude frå australia (husker ikkje navnet) og to jenter frå sveits ( Diana og Anna). To dager på fylla, mye moro.... Dei tre neste vekane budde eg på motel midt i SF. Nærmare Clay st. I SF møtte eg tilfeldigvis på Jack og Simon som eg blei kjent med i LA. Jack og Simon budde i Oakland som ligger 20min frå SF. Ein typisk dag i SF var frokost på subway, skating i 4-5 timer, henging i parken også til mission st for ein pils eller to.

Vi blei også kjent med noen folk som jobbet på dlx butikken. Tom, Brah
am, Courtland og James. Tom er født og oppvokst i SF. Braham er en dude frå belgia som flyttet til SF for 3år sia, giftet seg med ei amerikansk dame, som han ikkje liker i det heile tatt. Courtland brukte å bo i Organge County men flyttet til SF for 4år sidan. OC var for cheezy.... James er 31år gammal dude frå manchester, som har budd i SF i 10 år. Gift to ganger og skilt seg to ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar