mandag 21. desember 2009

ein dag i LaLa

5-7 desember? Muligens

Startet dagen med å stikke til chinatown for å kjøpe verdens diggaste sandwich for 14kr. Betre kan det faen me ikkje bli. Etter chinatown stakk eg til Fairfax og møtte Ian, boogie, leslie og jew dee. Deretter stakk vi til burton butikken og skatet miniramp i eit par timer. Minirampen er perfekt. Passe stor og enkel å skate. Etter en lang session stakk vi videre til butikken barracuda for å skate ein mindre miniramp. etter en halvtimes session bestemte vi oss for å stikke vidare for å kjøpe mat og drikke. Det endte med at vi stakk til Mc’ern og kjøpte burger. Litt seinare stakk eg heim for å dusje, menst resten av folket stakk til Adam for å drikke (king cobra) på balkongen hans. Rett før eg skulle stikke til Adam ringte Dave meg og ville ha meg med på death cab for a cutie og the pixies konsert. Det endte med at eg stakk til hollywood og møtte Dave og kompisen hans. På den første konserten trengte v i kun å hoppe over eit gjerde for å komme oss inn. Lett som berre det, og fantastisk konsert. … på den andre konserten var det litt verre. Det måtte ha minst ha vore 40 vakter rundt heile bygget. Det tok litt lengre tid å komme oss inn, men utruleg nok klarte vi alle tre å snike oss forbi vaktene. Dave hoppet over eit gjerde og stilte seg med alle som hadde røykepause. Så va det ”play it cool” og gå inn med mengden. Eg derimot venta til vaktene såg ei anna retning , så sprang eg forbi dei og blanda meg inn i folkemengda. Sistemann har eg ingen aning korleis han kom seg inn.
Det var ein fantastisk konsert. Eg gjekk ut for å vente på Dave og kompisen hans. Etter 20 min såg eg begge gåande ut med eit bredt smil. Begge to hadde vist klart å snike seg inn på VIP avdelinga og drukket gratis drikke. I tillegg hadde dei møtt på alle band medlemane i the pixies, Jessica alba og venninene hennes. Heh, funny funny. Deretter stakk vi alle til ein pub i fairfax og møtte noken fleire folk ( jone, megan, og ein dude). Vi drakk meir pils og spilte shufffle som er ein miniversjon av curling. Kvelden endte med at vi stakk til megan og rachel. Drakk meir og kræsja på sofaen rundt 4-5tida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar